Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(489)
Katalog centralny
(191)
Forma i typ
E-booki
(346)
Książki
(187)
Audiobooki
(147)
Poradniki i przewodniki
(50)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(168)
wypożyczone
(13)
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(186)
Dział Informacji
(6)
Autor
Fihel Marta
(54)
Komerski Grzegorz
(52)
Jemielniak Dariusz
(38)
Tracy Brian
(38)
Blanchard Ken
(21)
Witkowska Magda
(16)
Gasper Dorota
(14)
Doroba Anita
(13)
Jażyński Marcin
(12)
Lipa Michał
(11)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(10)
Rzychoń Tomasz
(10)
Drummer Agnieszka
(9)
Korpanty Jerzy
(9)
Maxwell John C
(9)
Lencioni Patrick
(8)
Polak Maciej
(8)
Sarnacka-Smith Anna
(8)
Sałbut Bartosz
(8)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(8)
Montgomery Lucy Maud
(7)
Tracy Brian (1944- )
(7)
Austen Jane
(6)
Cain Susan
(6)
Ferriss Timothy
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Bakalarz Dariusz
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Heath Chip
(5)
Hillman James (1926-2011)
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Kozak Robert
(5)
Święcki Adam
(5)
Dawson Roger
(4)
Kozyra Beata
(4)
McKeown Greg
(4)
Orwell George
(4)
Roman Paul
(4)
Samson-Banasik Aleksandra
(4)
Scott Kim
(4)
Strumińska Dorota
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Zinserling Urszula
(4)
Śliwa Leszek (1967- )
(4)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Brené Brown
(3)
Brian Tracy
(3)
Brown Brene
(3)
Carew Donald
(3)
Chimkowska Angelika
(3)
Conley Randy
(3)
Doyle Arthur Conan
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Dryńska Katarzyna
(3)
Edwards Jim
(3)
Fitzgerald Francis Scott
(3)
Gerber Michael E
(3)
Gomes Jean
(3)
Heath Dan
(3)
Hollis Rachel
(3)
Kawszyn Roman
(3)
Kieżun Witold
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Orloff Judith
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Sobolewska Agnieszka
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Szaran Adam
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Wikiera Artur
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Arden Ron
(2)
Bagdonas Naomi
(2)
Barden Phil
(2)
Barker Eric
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Bartczak Irena
(2)
Bauer Katarzyna
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Berger Jonah
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Buckingham Marcus (1966- )
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Cain Susan (1968- )
(2)
Carroll Lewis
(2)
Catmull Ed
(2)
Chandler M. Tamra
(2)
Cohen June
(2)
Conrad Joseph
(2)
Davenport Thomas H. (1954- )
(2)
Decker Bert
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(328)
2010 - 2019
(302)
2000 - 2009
(49)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(85)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(668)
Język
polski
(657)
Odbiorca
Menedżerowie
(18)
Przedsiębiorcy
(9)
Handlowcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dzieci
(1)
Internauci
(1)
Kobieta
(1)
Młodzież
(1)
Pracownicy
(1)
Rodzice
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Telemarketerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Sukces
(24)
Zarządzanie
(24)
Przywództwo
(16)
Samorealizacja
(14)
Przedsiębiorstwo
(13)
Innowacje
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Kobieta
(7)
Kreatywność
(7)
Menedżerowie
(7)
Praca zespołowa
(7)
Sztuczna inteligencja
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Decyzje
(6)
Kariera
(6)
Motywacja
(6)
Obsługa klienta
(6)
Osobowość
(6)
Samopoznanie
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Inwestycje
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Perswazja
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Marketing
(4)
Marketing partnerski
(4)
Postawy
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Sprzedaż
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Zwinne zarządzanie
(4)
Giełda papierów wartościowych
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Introwersja
(3)
Kadry
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kryzys gospodarczy
(3)
Motywacja pracy
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Negocjacje
(3)
Pewność siebie
(3)
Praca
(3)
Przemoc
(3)
Psychologia pracy
(3)
Rozwój osobowości
(3)
Archetyp (psychologia)
(2)
Bogactwo
(2)
Charakter
(2)
Dusza
(2)
Dzieci
(2)
Finanse
(2)
Finanse osobiste
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Introwertycy
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura pracy
(2)
Lekarze
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing szeptany
(2)
Metawersum
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Nowy produkt
(2)
Odwaga
(2)
Odżywianie
(2)
Opieka paliatywna
(2)
Organizacja pracy
(2)
Outsourcing
(2)
Perfekcjonizm (psychologia)
(2)
Pieniądz
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Produktywność pracy
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Reklama
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Samoakceptacja
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Six Sigma
(2)
Socjotechnika
(2)
Społeczeństwo
(2)
Starzenie się
(2)
Stres
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Teoria gier
(2)
Umysł
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Wrażliwość
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(7)
1945-
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Polska
(3)
Chiny
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Poradnik
(102)
Opracowanie
(15)
Wydawnictwa popularne
(5)
Esej
(4)
Podręczniki
(4)
Poradniki dla rodziców
(3)
Biografia
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Cytaty
(1)
Felieton
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka kucharska
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Pamiętniki południowoafrykańskie
(1)
Pamiętniki szwajcarskie
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Powieść turecka
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka szwajcarska
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Rozwój osobisty
(22)
Psychologia
(18)
Praca, kariera, pieniądze
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Historia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
680 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cierpisz na „słomiany zapał”? Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele? Podobają ci się wszystkie nowe pomysły? Z zaczynaniem nie masz problemu, ale nie potrafisz niczego doprowadzić do końca?
Badania dowodzą, że niepowodzeniem kończy się aż 92 procent wszelkich postanowień noworocznych. Wielu ludzi prowadzi życie na krawędzi… Na krawędzi realizacji. Dlaczego? Ponieważ najtrudniejszą przeszkodą na drodze do osiągania celów nie jest lenistwo czy fakt, że się za mało staramy – jest nią perfekcjonizm. Jesteśmy swoimi najostrzejszymi krytykami. Kiedy wydaje nam się, że nie zrobimy czegoś porządnie, wolimy w ogóle tego nie robić. Właśnie dlatego najczęściej rezygnujemy z jakiegoś wyzwania już w pierwszym albo drugim dniu, wtedy, gdy zaczynamy odchodzić od ideału – wtedy, gdy uzyskiwane przez nas wyniki niemal zawsze okazują się gorsze od naszych ambicji.
Jesteś zmęczony wiecznym zaczynaniem i chcesz zacząć wreszcie regularnie kończyć rozpoczęte projekty? Masz dwa wyjścia: możesz dalej robić sobie wyrzuty i starać się bardziej, bo przecież tym razem w końcu ci się uda, albo możesz przeczytać tę książkę i zmienić swoje podejście. Opisywane w tej książce strategie są na pierwszy rzut oka nielogiczne. Warto jednak wiedzieć, że opierają się one na badaniach przeprowadzonych przez uniwersyteckiego pracownika naukowego na kilkusetosobowej próbie. Kto by pomyślał, że zwiększanie frajdy, eliminowanie własnych tajnych zasad czy celowe wykreślanie niektórych aspektów naprawdę działa! Dane nie kłamią. Ludzie, którzy dobrze się bawią, są o 43 procent skuteczniejsi. Wyobraź sobie, że gdy zastosujesz się do tych kilku prostych zasad, możesz być o 43 procent skuteczniejszy w nauce gry na gitarze, przestrzeganiu diety czy prowadzeniu firmy. Tak więc jeśli jesteś gotowy zakończyć sprawy, na których naprawdę ci zależy, z tej książki dowiesz się, jak dokładnie masz to zrobić. Przeczytaj ją i skończ wreszcie to, co zaczynałeś już tyle razy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 354490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Bibliogr. s. 351-356.
W tym przełomowym bestsellerze znajdziesz dowody naukowe na to, jak twój niepokój, depresja, złość, obsesyjność lub impulsywność mogą być związane z funkcjonowaniem określonych struktur w twoim mózgu. Nie jesteś skazany na mózg, z którym się urodziłeś. Oto tylko kilka z zaskakujących - i skutecznych - „recept dla mózgu” neuropsychiatry dr. Daniela Amena, które mogą ci pomóc uzdrowić swój mózg i zmienić życie: Aby opanować niepokój i panikę zastosuj proste techniki oddechowe, aby natychmiast uspokoić wewnętrzne wrzenie. Aby zwalczyć depresję naucz się, jak likwidować automatyczne negatywne myśli. Aby opanować gniew stosuj wskazówki dr. Amena dotyczące diety i dowiedz się, które składniki odżywcze uspokajają złość. Aby pokonać impulsywność i nauczyć się koncentracji naucz się całkowitej koncentracji dzięki „Cudowi jednej strony”. Aby przestać się obsesyjnie zamartwiać "odblokuj się" dzięki specjalnym ćwiczeniom i naucz się innych technik rozwiązywania problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 296958 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit.
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 419-458. Indeks.
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal” i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy jak Malcolm Gladwell, Tim Ferriss czy Daniel Pink? Sekret tkwi w tym, że "Odlotowe pomysły" pokazują zaskakujący sposób myślenia o tajnikach zachowań grupowych, który stawia pod znakiem zapytania wszystko to, co do tej pory wiedzieliśmy na ten temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Technologie, Biznes)
Tytuł oryginału: The metaverse : and how it will revolutionize everything.
Bibliografia, netografia na stronach 352-363. Indeks.
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball - pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka - metawersum ma postać trwałej i wzajemnie połączonej sieci trójwymiarowych wirtualnych światów. W przyszłości posłuży jako brama do większości doświadczeń w internecie, będzie również bazą dla znacznej części świata fizycznego. Dotychczas ta idea pojawiała się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej i gier wideo, obecnie ma szansę zrewolucjonizować każdą branżę i aktywność - od finansów i opieki zdrowotnej po edukację, dobra konsumpcyjne, planowanie miast, randkowanie i wiele innych. Wkrótce jako integralna część metawersum będziemy w nim zanurzeni, będziemy w nim żyć, pracować i wypoczywać. Co ważne, nie wymaga ono żadnych nowych urządzeń. Już dziś każdego dnia setki milionów ludzi za pomocą wszelkiego rodzaju urządzeń, od iPada Pro po telefony z Androidem za 300 zł, mają dostęp do trójwymiarowych wirtualnych światów wysokiej jakości, renderowanych w czasie rzeczywistym. Wygrają ci, którzy wykażą się zdolnością przewidywania! Ball omawia wyzwania związane z zarządzaniem metawersum, bada rolę Web3, blockchainów i NFT oraz przewiduje wygranych i przegranych nadciągających zmian. A co najważniejsze, przeprowadza też analizę szeregu niemal nieograniczonych sposobów wykorzystania wirtualnego uniwersum w biznesie. Niektóre wielkie firmy, np. Google, wydają się lepiej pasować do teraźniejszości niż do przyszłości, a inne, jak Facebook, usilnie próbują się dostosować. Jednak w najbliższym czasie liderami zostaną najprawdopodobniej Roblox, Unity i Epic Games (twórcy Fortnite), na razie 50 razy mniejsi niż dzisiejsi giganci technologiczni. Może się też zdarzyć, że na czoło wyścigu wysuną się firmy, które jeszcze są malutkie albo zupełnie nieznane. Bo kto przewidział sukces Tindera? Dlatego już dziś warto zainwestować w wiedzę o metawersum - nowej wartości, która odmieni ludzkość na skalę globalną, jednocześnie generując dziesiątki bilionów dolarów zysku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 384857 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów. Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka. — Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami. — Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 394031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu - blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 325603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Zalecana lektura" s. 205-213.
Czego pragną kobiety? Małżeństwa? Uniesienia? Intymności? Fantazji? Rezultaty opracowania Bergnera okazały się tak zaskakujące i rewolucyjne, że nawet Freud mógłby się zaczerwienić. Autor poddaje wnikliwej analizie całą dotychczasową wiedzę dotyczącą kobiecego podniecenia seksualnego i pożądania. Opierając się na szeroko zakrojonych badaniach i wywiadach z renomowanymi behawiorystami, seksuologami, psychologami oraz kobietami, autor zmusza nas do zrewidowania głęboko utrwalonych wyobrażeń dotyczących kobiecej seksualności. W tej rewolucyjnej książce, autor pomaga zgłębić odpowiedzi na prowokacyjne pytania: - czy kobiety rzeczywiście stanowią mniej monogamiczną płeć? - jaki wpływ na pożądanie mają bliskość i więź emocjonalna? - jaka jest rola narcyzmu – pragnienia bycia pożądaną – w kobiecej seksualności? Książka wyznacza fundamentalną zmianę paradygmatu w postrzeganiu natury kobiecego pożądania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 333557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 153-154.
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom i organizacjom odnosić sukcesy. Niestety, w większości miejsc pracy z niezrozumiałych przyczyn ignoruje się te podstawowe zasady. Dlatego w niniejszej książce legendarny ekspert w dziedzinie przywództwa i autor bestsellerów Ken Blanchard oraz jego współpracownik Randy Conley postanowili podzielić się 52 prostymi wskazówkami, które pomogą liderom uczynić zdroworozsądkowe przywództwo powszechną praktyką. Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom. McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa globalna firma konsultingowa, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem, a jej reputacja przyciąga najbardziej utalentowanych absolwentów uczelni z całego świata. Jak jednak naprawdę działa McKinsey & Company? Rady McKinseya sprowadzają się zazwyczaj do drastycznego cięcia kosztów. Współpracuje z agencjami rządowymi oraz konkurującymi ze sobą firmami, ale zaprzecza, że stanowi to konflikt interesów. Wymownym przykładem było doradzanie chińskiej firmie inżynieryjnej w budowie sztucznych wysp służących jako bazy dla chińskiej marynarki wojennej przy jednoczesnym inkasowaniu milionów dolarów od Pentagonu, którego głównym zadaniem jest przeciwdziałanie agresji Chin. Dzięki umowom o zachowaniu poufności McKinsey przez lata unikał nadzoru opinii publicznej mimo doradzania m.in. koncernom tytoniowym i producentom e-papierosów czy firmom ubezpieczeniowym, którym zalecał maksymalne utrudnianie dochodzenia roszczeń przez ofiary wypadków, wykorzystywał swoje kontakty w rządzie Stanów Zjednoczonych w celu osłabienia nadzoru państwa nad firmami finansowymi z Wall Street oraz przyczyniał się do korupcji w krajach rozwijających się takich jak Afryka Południowa. A to jedynie wybrane przykłady. Bogdanich i Forsythe, stosując zasadę #1 w dziennikarstwie śledczym: „Podążaj tropem pieniędzy”, przedstawili dewastujący obraz firmy, której działania często przyczyniały się do nierówności społecznych i ekonomicznych, sprzyjały korupcji i czyniły świat bardziej niebezpiecznym i niesprawiedliwym. Kopalnia informacji… Książka opisuje firmę goniącą za zyskami, głoszącą ewangelię redukcji zatrudnienia i offshoringu, kierowaną przez ludzi pozbawionych jakichkolwiek zasad moralnych. Klarowny i druzgocący obraz filozofii zarządzania, która w minionych 50 latach doprowadziła do upadku stabilnej amerykańskiej klasy średniej. —„The New York Times Book Review” Dwóch znakomitych dziennikarzy śledczych rozbija mur tajności wzniesiony przez jedną z najbardziej wpływowych firm na świecie. Książka przedstawia odkrywczy – i zatrważający – obraz potężnej organizacji, której działania zaprzeczają propagowanej przez nią idei. —Jane Mayer,autorka książek The Dark Side oraz Dark Money Bogdanich i Forsythe ukazują, jak McKinsey, zamiast optymalizować dobrobyt społeczny, optymalizuje korporacyjne zyski i pogłębia chciwość. W swojej działalności firma niezwykle skutecznie upowszechnia korporacyjne występki i przyczynia się do wzrostu nierówności ekonomicznych w Ameryce. Hipokryzja, chciwość, bezsensowne slajdy w PowerPoint, pomaganie i nakłanianie do przestępstw największych światowych trucicieli i firm farmaceutycznych. Lektura każdej strony gotowała we mnie krew.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 393919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Naucz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, czy klientem w sklepie spożywczym, który rozmawia głośno przez telefon, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia do wydobycia najlepszego z najgorszych ludzkich wcieleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327898 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Dare to lead: brave work. Tough conversations. Whole hearts.
Na okładce: Autorka bestsellerów "New York Timesa". Wiarygodność w działaniu, uwalnianie potencjału, trudne rozmowy, budowanie zaufania.
W świecie, w którym technologia przejmuje nasze oczy, uszy, ręce i umysł, autorka przypomina nam, jak nie stracić serca. Świat potrzebuje odważnych liderów, którzy nie będą się bali korzystać z empatii, wrażliwości i autentyczności. Ta książka daje liderom praktyczne narzędzia, które pozwolą im uniknąć marnowania czasu na próby nieefektywnego i nieproduktywnego zarządzania zachowaniem własnym i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 362544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystaj swoje silne strony : użyj dźwigni swojego talentu / Marcus Buckingham ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT biznes, 2023. - 219, [36] stron : fotografie, ilustracje ; 23 cm.
(Zarządzanie)
Na okładce pod nazwą autora: współautor tzw. testu Gallupa.
Tytuł oryginału: Go put your strengths to work : 6 powerful steps to achieve outstanding performance.
Zaufaj swoim talentom, bądź z nich dumny i zacznij je w pełni wykorzystywać! Marcus Buckingham zapoczątkował nowy sposób patrzenia na swoje silne strony, który szeroką falą rozlał się po świecie – od ?rm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. Zrodził się między innymi z sukcesu takich bestsellerów autora jak Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony. Buckingham odpowiada na kluczowe pytanie: jak użyć swoich talentów, aby osiągnąć sukces? Z tej książki dowiesz się: • dlaczego w pracy nie chodzi tylko o to, w czym jesteś dobry, a w czym kiepski, • jak prawidłowo określić swoje mocne strony, • co robić, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które cię rozwijają, a coraz mniej na te, które obniżają twoją skuteczność, • jak w rozmowie z szefem i współpracownikami podkreślać swoje talenty i nie sprawiać wrażenia, że się chwalisz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 387384 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The go-giver : a little story about a powerful business idea, 2007.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313077, 313152 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Jak dorastać w ekstrawertycznym świecie? Pamiętaj, że spokojny temperament to ukryta supermoc! Introwertycy dokonują niewiarygodnych wyczynów z powodu swojego spokojnego temperamentu, a nie wbrew niemu. Akceptuj i ceń siebie - takim, jakim jesteś. Świat cię potrzebuje. Istnieje mnóstwo sposobów, na jakie twój spokojny styl może się w pełni wyrażać, trafiać i przemawiać do innych. Niech ta książka będzie dla ciebie rodzajem podręcznika, który pomoże ci lepiej wykorzystywać cudowne właściwości i zdolności, jakie posiadasz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355261 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Forma i typ
Temat
Tytuł serii: Laurum
Instytucja: MT Biznes
Indeks.
Co najmniej jedna trzecia spośród osób, które znamy, to introwertycy. To ci, którzy wolą słuchać niż mówić, czytać książki niż chodzić na przyjęcia. Są oni pomysłowi i twórczy, ale nie lubią się promować; wolą pracować samodzielnie niż w zespole. Choć często mówi się o takich osobach „ciche” i „spokojne”, to właśnie introwertykom zawdzięczamy wiele z najwspanialszych dokonań – od słynnych słoneczników van Gogha do pierwszego komputera osobistego. Ta napisana z pasją, oparta na wynikach badań naukowych, pełna zapadających w pamięć fascynujących opowieści o rzeczywistych osobach książka pokazuje nam, jak bardzo nie docenia się introwertyków oraz ile na tym traci nasz rozgadany świat. Korzystając z wyników najnowszych badań z dziedziny psychologii oraz neurobiologii, autorka ujawnia zadziwiające, mało znane dotąd różnice między ekstrawertykami a introwertykami. Zapewne najbardziej inspirującym aspektem Ciszej, proszę… jest to, że Susan Cain prezentuje nam galerię introwertyków, którzy odnieśli sukces – od superinteligentnego, niezwykle dynamicznego prelegenta, który po wykładach odzyskuje siły w samotności, do osiągającego rekordowe wyniki sprzedaży akwizytora, który w spokoju swoich czterech ścian korzysta z mocy, jaką daje mu zadawanie pytań. Wreszcie autorka udziela nam mnóstwa bezcennych rad dotyczących m.in. tego, w jaki sposób lepiej i skuteczniej radzić sobie z różnicami w relacjach introwertyk/ekstrawertyk, jak wzmacniać poczucie własnej wartości w introwertycznym dziecku oraz czy i kiedy warto „udawać” ekstrawertyka.
Ta niezwykła książka na zawsze już zmieni nasz sposób postrzegania introwertyków oraz, co równie ważne, to, w jaki sposób introwertycy postrzegają samych siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 320211 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej